Reklamace

Reklamace

Na Vaši spokojenosti nám záleží, a proto se každý den snažíme odvádět nejlepší práci. Stále jsme jen lidé, a tak se občas může stát, že se něco pokazí. V situaci, kdy budete potřebovat vyměnit nebo vrátit zboží, postupujte prosím následovně:

 

  1. A) Vrácení zakoupeného zboží

 

  • Pokud si přejete vrátit zakoupené zboží, prosím, vyplňte „Formulář pro vrácení a výměnu zboží“.
  • Pokud byl součástí objednávky dárek, je potřebné vrátit i dárek spolu se zbožím. V případě, že se rozhodnete dárek si ponechat, od vrácené sumy bude odpočítaná jeho aktuální cena/hodnota.
  • V případě využití akce 1+1 zdarma, 2+1 zdarma apod., je potřebné vrátit všechno zboží, na které se vztahuje tato akce. V opačném případě bude od vrácené sumy odpočítaná suma/hodnota za nevrácené zboží.
  • Před odesláním se, prosím, ujistěte, že zboží posíláte zpět v původním stavu, tj. neprané a nenošené zboží s původními cedulkami. Z hygienických důvodů ponožky neměníme. Také nepřijímáme zpět zkoušené a rozbalené ponožky bez původních cedulek.
  • O zpracování balíčku Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
  • Peněžní prostředky vracíme zpět na uvedený bankovní účet do 14 dní od fyzického přijetí vrácené objednávky a zpracovaní požadavku.
  • Bližší informace o odstoupení od smlouvy naleznete v čl. XII Všeobecných obchodních podmínek.

 

  1. B) Výměna zakoupeného zboží
  • Pokud si přejete vyměnit velikost dodaného zboží, prosím, vyplňte „Formulář pro vráceni a výměnu zboží“.
  • Vyměňujeme jen kus za kus. Výměna za jiný motiv nebo zboží není možná. V případě, že máte zájem o jiné zboží, je potřebné vytvořit novou objednávku a za vrácené zboží Vám zašleme zpět finanční prostředky.
  • Před odesláním se, prosím, ujistěte, že zboží posíláte zpět v původním stavu, tj. neprané a nenošené zboží s původními cedulkami. Z hygienických důvodů ponožky neměníme. Také nepřijímáme zpět rozbalené ponožky bez původních cedulek.
  • O zpracování balíčku Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
  • Pokud je požadované zboží skladem, balíček odesíláme ihned (poštovné neplatíte). V případě, že zboží skladem není, balíček odešleme po doplnění skladových zásob. O odeslaní balíčku Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.

 

 

Společné pro A. a B.

Při výměně/vrácení zboží zašlete balíček doporučeně (bez dobírky) na adresu:

 

ZAPO-HP, s.r.o.

WALKEE

Pražská 343/2

674 01  Třebíč

Czech Republic

 

Poštovné však při této možnosti hradíte Vy.

 

Pro A a B můžeme použít formulář pro vrácení a výměnu zboží, který si můžete stáhnout a vytisknout i kliknutím na odkaz:

 

 


C) Reklamace

 

  • V případě, že reklamujete zakoupené zboží, prosím, vyplňte „Formulář pro reklamaci zboží“.
  • Za chybu zboží nemůžeme považovat změnu vlastnosti zboží, která:
    • vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení nebo nesprávným používáním či nedostatečným nebo nevhodným ošetřováním,
    • vznikla v důsledku přirozených změn materiálu, z kterých je zboží vyrobené,
    • vznikla v důsledku jakéhokoliv poškození kupujícím nebo třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
  • V případě reklamace ponožek nebo spodního prádla zašlete, prosím, na e-mailovou adresu info@walkee.cz vyplněný reklamační list spolu s fotkami reklamovaného zboží – náš tým zákaznické podpory reklamaci posoudí a bude Vás informovat o dalším postupu.
  • V případě že nám reklamované zboží zasíláte zpět.

 

Zašlete nám balíček na adresu:        

ZAPO-HP, s.r.o.

WALKEE

Pražská 343/20

674 01 Třebíč


Reklamační list si můžete stáhnout a vytisknout i kliknutím ZDE:Protokol o vrácení zboží walkee

Zpět do obchodu